donderdag 10 juni 2010

Welkom hier bij Thee Kransje

Welkom hier bij Thee kransje,

Haha, ja ik noem het maar zo want ik wil het niet enkeld gebruiken voor crea doeleinden maar een beetje algemeen met crea als hoofddoel.
Ik heb niet altijd tijd voor mijn hobby's en met een gezin met drie kinderen is het al druk
maar ik ben ook bezig met een opleiding SPW-3 met stage op een KDV en heb er een baan naast bij TNT.

Ik hoop wel weer wat meer tijd te gaan krijgen en vind het leuk om zelf gemaakte scrap kaartjes te laten zien.
Momenteel vind ik scrapkaartjes maken en stempelen het leukst en die kleur ik met copic's.
Ook wil ik wel een keer een scrapbook maken, maar daar heb ik nog niet de tijd voor gehad en ben daarvoor nog bezig spullen te verzamelen.









1 opmerking:

  1. Leuk scrappen!!

    Ik doe vooral digitaalscrappen met paint shop pro.... ook ontzettend leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen